Direct regelen
In de ASN-app en ASN Online Bankieren kun je een hoop zaken zelf regelen. Bijvoorbeeld het wijzigen van je adres, de limiet van je inlogmiddelen aanpassen of een nieuwe betaalpas aanvragen.
Hieronder lees je per categorie hoe je veel zaken direct zelf regelt. Vaak is dit mogelijk binnen ASN Online Bankieren of via de ASN-app en word je direct geleid naar de plek waar je dit kunt regelen.
Direct naar informatie voor zakelijke klanten
Persoonlijke gegevens en inlogmiddelen
Inloggegevens kwijt of vergeten
Adres wijzigen
Telefoonnummer en e-mailadres wijzigen
Inlogmiddelen beheren en (dag)limieten wijzigen
Bestaande rekeninghouder wijzigen of een gemachtigde toevoegen
Berichtvoorkeuren beheren
Financieel Jaaroverzicht bekijken
Betaalpas
Nieuwe ASN Betaalpas activeren
ASN Betaalpas vervangen / nieuwe aanvragen
ASN Betaalpas blokkeren en deblokkeren bij diefstal of vermissing
Limiet van je ASN Betaalpas verhogen
Pincode ASN Betaalpas opvragen
Betaalpas gebruiken buiten Europa
Betalen
Limieten wijzigen voor overboekingen
Aanvragen of wijzigen roodstand
Aanvragen Overstapservice
De ASN-app als inlog- en ondertekenmiddel
Je voorkeursrekening instellen
Transactieoverzicht downloaden
Betaalrekening opheffen of opzeggen
Sparen
Tegenrekening wijzigen
Afschriften downloaden
Spaarpotten aanmaken
Spaarrekening opheffen of opzeggen
Hypotheken
Bereken je maximale hypotheek
Voor onze zakelijke klanten
Binnen ASN Online Bankieren Zakelijk en de ASN-app kun je veel dingen zelf regelen. Bijvoorbeeld het doorgeven van je nieuwe adres. Via onderstaande links kun je een PDF formulier downloaden om wijzigingen door te kunnen geven. Volg de instructies die op het formulier vermeld staan.
Tegenrekening wijzigen
Adreswijziging
Gemachtigde toevoegen of verwijderen zakelijke rekening
Zakelijke rekening opheffen
Bankgarantie voor huur bedrijfspand