Direct regelen

In de ASN-app en ASN Online Bankieren kun je een hoop zaken zelf regelen. Bijvoorbeeld het wijzigen van je adres, de limiet van je inlogmiddelen aanpassen of een nieuwe betaalpas aanvragen.

Hieronder lees je per categorie hoe je veel zaken direct zelf regelt. Vaak is dit mogelijk binnen ASN Online Bankieren of via de ASN-app en word je direct geleid naar de plek waar je dit kunt regelen.

Direct naar informatie voor zakelijke klanten

Persoonlijke gegevens en inlogmiddelen

Inloggegevens kwijt of vergeten

Adres wijzigen

Telefoonnummer en e-mailadres wijzigen

Inlogmiddelen beheren en (dag)limieten wijzigen

Bestaande rekeninghouder wijzigen of een gemachtigde toevoegen

Berichtvoorkeuren beheren

Financieel Jaaroverzicht bekijken

Betaalpas

Nieuwe ASN Betaalpas activeren

ASN Betaalpas vervangen / nieuwe aanvragen

ASN Betaalpas blokkeren en deblokkeren bij diefstal of vermissing

Limiet van je ASN Betaalpas verhogen

Pincode ASN Betaalpas opvragen

Betaalpas gebruiken buiten Europa

Betalen

Limieten wijzigen voor overboekingen

Aanvragen of wijzigen roodstand

Aanvragen Overstapservice

De ASN-app als inlog- en ondertekenmiddel

Je voorkeursrekening instellen

Transactieoverzicht downloaden

Betaalrekening opheffen of opzeggen


Sparen

Tegenrekening wijzigen

Afschriften downloaden

Spaarpotten aanmaken

Spaarrekening opheffen of opzeggen

Hypotheken

Bereken je maximale hypotheek

Voor onze zakelijke klanten

Binnen ASN Online Bankieren Zakelijk en de ASN-app kun je veel dingen zelf regelen. Bijvoorbeeld het doorgeven van je nieuwe adres. Via onderstaande links kun je een PDF formulier downloaden om wijzigingen door te kunnen geven. Volg de instructies die op het formulier vermeld staan.

Tegenrekening wijzigen

Adreswijziging

Gemachtigde toevoegen of verwijderen zakelijke rekening

Zakelijke rekening opheffen

Bankgarantie voor huur bedrijfspand