19 juli 2019
Gebruik je de app ASN Mobiel Bankieren? Let dan goed op of je de nieuwste versie al hebt gedownload. In die versie moet je je mobiele pincode opnieuw registeren. Het is belangrijk om dat vóór 1 september 2019 te doen, anders werkt de app niet meer.
Nieuwe mobiel pincode ASN app
Begin dit jaar introduceerden we een nieuwe versie van de app ASN Mobiel Bankieren. De app bevat veel mogelijkheden met onder andere een veiligere mobiele pincode. Met deze pincode kun je meer geld overmaken, want dankzij de verbeterde veiligheid is de daglimiet verhoogd tot maximaal €25.000. En overboekingen worden direct bijgeschreven op de rekening van de begunstigde.
Nieuwste versie ASN app checken
Heb je de veiligere mobiele pincode nog niet geregistreerd? Doe dat dan zo snel mogelijk.
1. Check de versie van je mobiel bankieren app
Als je in de Apple App Store of in de Google Play Store de app ASN Mobiel Bankieren opzoekt, zie je wanneer je de app voor het laatst hebt geüpdated. Is dat voor februari 2019, dan heb je nog een oude versie. Bij de instellingen op de je telefoon vind je meer informatie over de versie van de app.
2. Download de nieuwste versie
Download de app op de bekende manier. Heb je een Android versie dan 4.4? Dan kun je de app helaas niet meer updaten. Je vindt het versienummer in je telefoon in de Instellingen onder Systeem en Over de telefoon.
3. Registreer je mobiele pincode
Als je de app hebt gedownload, moet je je mobiele pincode in de app registreren. Je kunt een nieuwe mobiele pincode kiezen, of je oude pincode opnieuw gebruiken. Heb je een ASN-betaalrekening? Dan bevestig je de pincode met je ASN Digipas. Heb je een spaar- of beleggingsrekening? Dan bevestig je hem met je toegangsnaam en wachtwoord.
Een veiligere pincode aanmaken doe je als volgt:
Ga in de app via Instellingen naar Mobiel bankieren.
Kies voor: Mobiele pincode opnieuw registreren. Kies je pincode en bevestig deze met je ASN Digipas of met je toegangsnaam en wachtwoord.
4. Activeer je pincode vóór 1 september 2019
Vanaf 1 september kun je je oude pincode niet meer gebruiken. Activeer je pincode dus op tijd. Na 1 september vervalt je pincode. Je kunt dan niet meer inloggen met je huidige pincode. Dat kun je dus beter voor zijn!
Meer informatie of vragen?
Bel dan gerust met de ASN Klantenservice op 070 -35 69 335. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 8.00 en 18.00 uur. Je kunt ons ook een e-mail sturen: Informatie@asnbank.nl.