ASN Bank uitgeroepen tot 2e klantvriendelijkste bank van 2024
Den Haag • 15 mei 2024
ASN Bank, onderdeel van de Volksbank, is volgens consumenten de tweede klantvriendelijke bank van Nederland. Dit blijkt uit de jaarlijkse ranglijst van een groot onafhankelijk onderzoek door MarketResponse. Klanten waarderen wederom de persoonlijke dienstverlening en duurzame missie van ASN Bank. De andere bankmerken onderdeel van de Volksbank, maken de top 3 compleet met een eerste plaats voor RegioBank en een derde plaats voor SNS.
Met de hoofdprijs van 2023 nog vers in het geheugen en dit jaar een tweede plek voor de klantvriendelijkste bank van Nederland, nam Stefanie Fernández van Leeuwen-Leenman, directeur Klant & Dienstverlening van ASN Bank, de prijs in ontvangst:
“We zijn enorm trots met de tweede plek als klantvriendelijkste bank van Nederland. Wederom een mooie plek in de top 3 nadat we vorig jaar op de eerste plek zijn geëindigd. Het is bijzonder om te zien dat klanten zo betrokken zijn bij onze missie en de persoonlijke dienstverlening van collega’s zo waarderen. Dat is een hele mooie prestatie als digitale bank. Juist daarom is deze prijs voor ons zo belangrijk. Het stimuleert ons om onze klantenservice en dienstverlening continu te verbeteren. ASN Bank maakt al sinds 1960 duurzaamheid bereikbaar op het gebied van mensenrechten, klimaat en biodiversiteit. We blijven ons inzetten voor een duurzamere samenleving.”
Van Links naar rechts: Erik Steur (lead ASN Klantcontact), Stefanie Fernández van Leeuwen-Leenman (directeur Klant & Dienstverlening), Renée Ras (Product owner Missie & Merk)
Jaarlijks onderzoek sinds 2007
Het onderzoek naar het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland wordt sinds 2007 uitgevoerd door MarketResponse. Voor dit onderzoek kunnen organisaties zich niet aanmelden of hun klanten laten stemmen. Ieder groot, landelijk bedrijf in Nederland doet automatisch mee. Het is een doorlopend, onafhankelijk onderzoek naar de waardering van eigen klanten. Meer informatie vind je op de website van MarketResponse.
Dank je wel!
We willen klanten die aan het onderzoek hebben meegedaan en ons positief beoordeeld hebben van harte bedanken. We blijven hard werken om dit niveau vast te houden. Samen met behulp van onze klanten zetten we ons iedere dag in voor een betere wereld.