Koppelcode voor gezamenlijke of zakelijke rekening

Heb je een e-mail van ons gekregen met een koppelcode? Die heb je nodig als je een gezamenlijke rekening wilt openen of als je een zakelijke rekening opent.

Koppelcode voor een gezamenlijke rekening

Als je samen met iemand anders een particuliere rekening wil openen, dan moet je allebei je eigen gegevens invullen en akkoord gaan met de voorwaarden. Als de één klaar is, sturen wij een e-mail met een koppelcode naar de mederekeninghouder. Met die koppelcode herkennen we je en koppelen we je aan de eerste rekeninghouder.

Hoe gebruik je de koppelcode?

Heb je per e-mail een koppelcode gekregen voor het openen van een gezamenlijke rekening? Dan kan een rekening koppelen op 2 manieren:

  1. Ben je nog geen klant bij ons?  

    Download eerst de app van ASN Bank. Kies in het beginscherm van de app voor "ik heb een koppelcode". Via de ASN-App kun je makkelijk jezelf identificeren en verder gaan met het openen van de gezamenlijke rekening.

  2. Ben je al klant bij ons?

    Ga dan naar de pagina invullen van de koppelcode.

Kun of wil je de app niet downloaden?

Gebruik de pagina invullen van de koppelcode en identificeer je later op een zelfgekozen tijdstip en locatie via het bedrijf AMP Groep.

Koppelcode voor een zakelijke rekening

Na het openen van een zakelijke rekening krijg je per e-mail een koppelcode toegestuurd. Met deze koppelcode kun je je identificeren via de ASN-app. Download de app van ASN Bank en kies in het beginscherm van de app voor 'ik heb een koppelcode'. Volg daarna de aangegeven stappen'.

Let op!

Heb je een koppelcode van ons ontvangen, maar heb je geen gezamenlijke of zakelijke rekening aangevraagd? Vul de koppelcode nergens in en neem contact met ons op.

Bekijk de pagina veilig bankieren