Contactmogelijkheden

Heb je een vraag of opmerking aan een medewerker van de ASN Klantenservice? Hieronder vind je de contactmogelijkheden, binnen en buiten de openingstijden van ASN Bank. Daarnaast vind je veel informatie op onze website en regel je je bankzaken eenvoudig en snel in de ASN-app en in ASN Online Bankieren.

Heb jij de ASN-app al?


Bekijk de pagina Aan de slag met de ASN-app. Hier vind je alle informatie over het downloaden en aanmelden van de app.

Vind het antwoord op je vraag

Veel informatie is te vinden op onze website. Op onze service pagina vind je zelf het antwoord op je vraag door zoekwoorden te gebruiken of te kiezen voor één van de categorieën.

Direct regelen

Wist je dat je veel dingen direct zelf kunt regelen in de ASN-app of in ASN Online Bankieren. Ga hiervoor naar Zelf regelen. Meer informatie over wat je zelf kunt regelen vind je hier. Zo vraag je bijvoorbeeld zelf een nieuwe betaalpas aan als je deze bent verloren of verhoog je je betaallimiet. Wel zo makkelijk!

Uploaden documenten

Upload je ingevulde formulieren en/of documenten via de handige uploadtool. ASN Bank zorgt ervoor dat je je documenten in een beveiligde omgeving kunt uploaden.

Chat met ASN Bank

In de ASN-app kan je 24/7 een chat starten met onze chatbot. Open de ASN-app en ga via Contact naar Stel je vraag via de chat. Kom je er niet uit met de chatbot? Start dan een chat met een ASN medewerker op werkdagen van 08.30 tot 17.00.

ASN Klantenservice bellen

Telefoonnummer: +31 70 - 35 69 335.
Openingstijden: 8.00 tot 18.00 uur (ma t/m vrij).

Wanneer bellen de meeste mensen?

Houd rekening met wachttijd. Maandag is het drukker dan normaal.

Vermoedens van fraude of oplichting?

Bel bij (vermoedens van) fraude of oplichting direct met ASN Bank +31 70 - 35 69 335 (24/7 bereikbaar).

Betaalpas gestolen of verloren?

Blokkeer deze dan direct in de app onder Zelf regelen > Betaalpassen of binnen ASN Online Bankieren. Indien nodig, kan je deze binnen 14 dagen zelf weer deblokkeren. Gaat het over je ASN Creditcard? Bel dan met ICS op +31 20 - 660 0611.

Inloggegevens verloren?

Heb je het idee dat iemand jouw gegevens heeft achterhaald? Of ben je op een andere manier slachtoffer geworden van fraude? Lees hoe te handelen.

Per post

Postadres vanuit Nederland (zonder postzegel) ASN Bank
Antwoordnummer 1188
2501 WB Den Haag
Postadres vanuit buitenland (voldoende frankeren)
ASN Bank
Postbus 93514
2509 AM Den Haag

Kantoor ASN Bank in Den Haag

Helaas is het ontvangen van klanten en bezoek niet mogelijk.
Adresgegevens

Bezuidenhoutseweg 153
2594 AG Den Haag
Telefoonnummer receptie:  +31 70 - 35 69 333 (niet bedoeld voor klantvragen).

Factuuradres

Ons factuuradres is:
ASN Bank
Postbus 914
3500 AX Utrecht