Waar kunnen we je mee helpen?

Direct antwoord op je vraag met onze chat

In de ASN-app en ASN Online Bankieren kun je 24/7 een chat starten met onze chatbot. Chatten met een medewerker kan op werkdagen van 9.00 tot 17.00.

Inloggen en chatten

Contactpagina - chat

Bel met onze klantenservice

Op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur. Houd rekening met een wachttijd van ongeveer 10 minuten.

Bekijk de telefoonnummers

Contactpagina - telefoonnummers

Nabestaandendesk

Klacht melden

Online en mobiel bankieren

Postadres

Documenten uploaden

Vermoedens van fraude of oplichting?

Bel bij (vermoedens van) fraude of oplichting direct met ASN Bank 070 - 35 69 335 (24/7 bereikbaar).

Betaalpas gestolen of verloren?

Blokkeer deze dan direct in de app onder Zelf regelen > Betaalpassen of binnen ASN Online Bankieren. Indien nodig, kan je deze binnen 14 dagen zelf weer deblokkeren. Gaat het over je ASN Creditcard? Bel dan met ICS op 020 - 660 0611.

Inloggegevens verloren?

Heb je het idee dat iemand jouw (inlog)gegevens heeft achterhaald? Of ben je op een andere manier slachtoffer geworden van fraude? Lees hoe te handelen.

Valse e-mail ontvangen?

Stuur de e-mail door naar: valse-email@asnbank.nl. Als je hebt ingelogd via een link in de mail, bel dan de ASN Klantenservice.