
Contactmogelijkheden
Veel bankzaken regel je zelf via de ASN-app of ASN Online Bankieren. Kom je er niet uit? Onze medewerkers van de klantenservice staan voor je klaar.
Waar kunnen we je mee helpen?
Direct antwoord op je vraag met onze chat
In de ASN-app en ASN Online Bankieren kun je 24/7 een chat starten met onze chatbot. Chatten met een medewerker kan op werkdagen van 9.00 tot 17.00.

Bel met onze klantenservice
Op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur. Houd rekening met een wachttijd van ongeveer 10 minuten.

Vermoedens van fraude of oplichting?
Bel bij (vermoedens van) fraude of oplichting direct met ASN Bank 070 - 35 69 335 (24/7 bereikbaar).
Betaalpas gestolen of verloren?
Blokkeer deze dan direct in de app onder Zelf regelen > Betaalpassen of binnen ASN Online Bankieren. Indien nodig, kan je deze binnen 14 dagen zelf weer deblokkeren. Gaat het over je ASN Creditcard? Bel dan met ICS op 020 - 660 0611.
Inloggegevens verloren?
Heb je het idee dat iemand jouw (inlog)gegevens heeft achterhaald? Of ben je op een andere manier slachtoffer geworden van fraude? Lees hoe te handelen.
Valse e-mail ontvangen?
Stuur de e-mail door naar: valse-email@asnbank.nl. Als je hebt ingelogd via een link in de mail, bel dan de ASN Klantenservice.