Slachtoffer geworden van fraude, betaalpas verloren of inloggegevens kwijt?

Is je ASN Betaalpas of ASN Creditcard kwijt of ben je het slachtoffer geworden van fraude? Hieronder lees je hoe te handelen en wat de contactmogelijkheden zijn.


Betaalpas gestolen of pasinstellingen zelf online wijzigen

Ben je jouw betaalpas kwijt? Of ga je op vakantie naar het buitenland en wil je de pasinstellingen wijzigen? Hieronder lees je hoe je dat kunt doen.

ASN Betaalpas gestolen / verloren

ASN Creditcard gestolen / verloren

Zakelijke ASN Digipas gestolen / verloren

ASN Betaalpas instellingen wijzigen

Liever telefonisch contact met de klantenservice?

Op werkdagen helpt de ASN Klantenservice je graag via telefoonnummer: 070 - 35 69 335. Bereikbaar van 08.00 t/m 18.00 uur (ma t/m vrij). Buiten kantooruren bel je ook naar 070 - 35 69 335. Je krijgt dan een bandje te horen. Luister naar de instructies om door te worden verbonden met een security medewerker (24 uur per dag).

Verlies, diefstal en fraude van inloggegevens

Heb je het idee dat iemand jouw inloggegevens heeft achterhaald? Of ben je op een andere manier slachtoffer geworden van fraude? Hieronder lees je wat je kunt doen, binnen en buiten de openingstijden van de bank.

Misbruik of diefstal van inloggegevens

Valse e-mail ontvangen