Slachtoffer geworden van fraude, betaalpas verloren of inloggegevens kwijt?
Betaalpas gestolen of pasinstellingen zelf online wijzigen
Ben je jouw betaalpas kwijt? Of ga je op vakantie naar het buitenland en wil je de pasinstellingen wijzigen? Hieronder lees je hoe je dat kunt doen.
ASN Betaalpas gestolen / verloren
ASN Creditcard gestolen / verloren
Zakelijke ASN Digipas gestolen / verloren
ASN Betaalpas instellingen wijzigen
Liever telefonisch contact met de klantenservice?
Op werkdagen helpt de ASN Klantenservice je graag via telefoonnummer: 070 - 35 69 335. Bereikbaar van 08.00 t/m 18.00 uur (ma t/m vrij).
Buiten kantooruren bel je ook naar 070 - 35 69 335. Je krijgt dan een bandje te horen. Luister naar de instructies om door te worden verbonden met een security medewerker (24 uur per dag).
Verlies, diefstal en fraude van inloggegevens
Inloggegevens verloren? Of heb je het idee dat iemand jouw inloggegevens heeft achterhaald? Of ben je op een andere manier slachtoffer geworden van fraude? Hieronder lees je wat je kunt doen, binnen en buiten de openingstijden van de bank.