Den Haag • 06 februari 2017
De Consumentenbond vraagt elk jaar mensen in een groot internetpanel wat zij van hun bank vinden. De uitkomsten van 2016, gepubliceerd in de ConsumentenGeldgids van juli/augustus 2016, waren voor ASN Bank heel positief:
- Ons algemene rapportcijfer was 9,1. Dat is een verbetering ten opzichte van de 8,6 van een jaar eerder.
- We kregen van bijna niemand een onvoldoende.
- Klanten van andere banken zijn het minst tevreden over de verhouding tussen de kosten en diensten van hun bank. Maar dat geldt niet voor klanten van ASN Bank.
- We kregen het hoogste cijfer voor internetbankieren: 8,5.
Algemeen | Internetbankieren | Kosten | Service | |
---|---|---|---|---|
ASN Bank | 9,1 | 8,5 | 8 | 8,4 |
Knab | 9,1 | 8,4 | 8 | 8,6 |
Triodos Bank | 9 | 8,3 | 7,3 | 8,4 |
RegioBank | 8,6 | 8,3 | 7,5 | 8,3 |
SNS | 7,8 | 8,1 | 7,2 | 7,7 |
ING | 7 | 7,9 | 6,3 | 7,3 |
Rabobank | 7 | 7,9 | 6,2 | 7,2 |
ABN Amro | 6,9 | 7,9 | 6,3 | 7,2 |
Peildatum: juni 2016
Overstappen naar de ASN Bank?
Open de ASN Bankrekening of lees meer over de service van ons overstapteam.