ASN Digipas aanvragen
Met de digipas kun je inloggen en de app registreren. Open je een ASN Studentenrekening of ASN Jongerenrekening? Dan ontvang je geen digipas maar maak je gebruik van de app om in te loggen en te betalen.
iDIN gebruiken en een incasso afgeven
Op dit moment zijn de schermen waarin je een incasso afgeeft of je via iDIN identificeert nog niet gereed voor de nieuwe manier van ondertekenen*. Daardoor is het nog niet mogelijk gebruik te maken van de QR-code maar kan ondertekenen helaas alleen met een digipas.
Een gevolg hiervan is dat klanten met een ASN Studenten- en ASN Jongerenrekening geen gebruik kunnen maken van deze functionaliteit. Wil je dit wel? Dan kun je als volgt een digipas aanvragen:
Online via het formulier 'Aanvragen ASN Online Bankieren'
Het is een formulier voor een ander proces, maar alleen door gebruik te maken van dit formulier kunnen we je herkennen als klant en zien we dat je geen digipas hebt. Na het doorlopen van dit proces ontvang je binnen enkele dagen een ASN Digipas.Telefonisch op werkdagen via de ASN Klantenservice
Bel naar de ASN Klantenservice via telefoonnummer 070 - 35 69 335. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur. In het geval van een calamiteit zoals verlies, diefstal, fraude of oplichting bel je naar 070 - 35 69 335 (24/7 bereikbaar).
*Inloggen en ondertekenen verandert
Digipas kapot, code vergeten of zie je een rare foutmelding?
Heb je wel een digipas maar is je digipas kapot of is de batterij bijna leeg? Dan kun je een nieuwe ASN Digipas (her)aanvragen. Dit werkt dus alleen voor klanten die al een digipas hebben. Maar mogelijk is er iets anders aan de hand, wat je op een andere manier zelf direct kunt verhelpen. Bekijk onze tips op de pagina: ASN Digipas problemen oplossen of nieuwe aanvragen.