Den Haag • 28 mei 2015

"Een prestatie van jewelste." Zo omschrijft Incompany 500 de positie van de ASN Bank op de 16e plek in hun reputatie top 100. Deze jaarlijkse lijst is gebaseerd op onderzoek naar spontane aantrekkingskracht en reputatie van organisaties onder consumenten.

Nieuwe binnenkomer

De ASN Bank is dit jaar voor het eerst meegenomen in het onderzoek van Incompany 500. Voorgaande jaren werden de merken van SNS Reaal gezamenlijk meegenomen. De zelfstandige positie van de ASN Bank in het onderzoek leidt tot een 15e plek als investering, een 14e plaats als zakenpartner en 101e plaats als werkgever. En de reputatiescore: plek 16 als het gaat om aantrekkingskracht onder consumenten.

Aantrekkingskracht en reputatie

Jeroen Jansen is trots op de mooie score. "Ik zie het als een compliment voor het werk dat wij doen om mensen te betrekken bij onze missie."

Onderzoek

Voor Incompany 500 zijn 3.000 hoogopgeleide zakelijke beslissers gevraagd om spontaan namen te noemen van aantrekkelijk merken op de arbeidsmarkt, zakelijke markt en investeringsmarkt. De top 100 van aantrekkelijke bedrijven en organisaties werd vervolgens door ruim 2.000 beslissers beoordeeld op twaalf aspecten.

Delen op: