Den Haag • 23 september 2014
Voor de vijfde achtereenvolgende keer is de ASN Bank verkozen tot klantvriendelijkste bank van Nederland. Dat maakte onderzoeksbureau Marketresponse op 23 september 2014 bekend.
Onderzoek
Marketresponse voert jaarlijks een representatief online onderzoek uit onder ruim 4.000 Nederlandse consumenten. Zij beoordelen de klantvriendelijkheid van bedrijven waar zij klant zijn, op zes criteria:
- Wees beschikbaar als de klant daarom vraagt.
- Kom de belofte die je in reclame maakt, na.
- Doe niet moeilijk over formaliteiten.
- Geef je fouten toe en los ze op juiste wijze op.
- Val de klant niet onnodig lastig.
- Wees oprecht betrokken bij je klant.
Hartelijk dank!
De ASN Bank won net als in 2010, 2011, 2012 en 2013 in de categorie banken. Daarmee werden we voor het vijfde jaar op rij tot klantvriendelijkste bank van Nederland gekozen. Wij bedanken van harte al onze klanten die aan het onderzoek hebben meegedaan en een positief oordeel over ons hebben uitgesproken!
Lees meer over het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2014